23 września 2009

packmaaaaaaaaan!

Właśnie wstałam... jak dobrze że środę mam wolną ;]
Wczoraj był mały koncert na IST :D więc oczywiście nie mogłyśmy tam nie być :P Wystąpiły dwa zespoły. Widać było że nie są profesjonalistami, ale mają niezwykłą frajde z tego co robią :D Zapuścili kilka bardzo znanych kawałków jak "highway to hell "czy "Smoke on the water" :D aż chciało się tańczyć :P Z taką myślą złapaliśmy ostatnie metro i znaleźliśmy się na jakiejś dyskotece :D Tym razem była bardziej skoczna muzyka i wytańczyłam się z Iskender'em ( turkiem, ktrego poznałam tego samego dnia :D ). Było naprawdę fajnie!
Studenci tutaj mają dziwne pomysły ;P po IST o północy biegał PACMAN a za nim te takie kolorowe potworki :P

Obiecane wieki temu zdjęcia pakmana :D:D:D

5 komentarzy:

małgorzata pisze...

eeeee!!! jestem rozczarowana!!! prześlij mi te "zdjęcia, nic nie widać" na e-mail'a dobrzeeeeee?... proooooszęęęęę!

Ooooo pisze...

Dobrze, jak już sie pofatyguję to opublikuję również na blogu :D

Nika pisze...

I zdjęć ni ma.

małgorzata pisze...

No właśnie... Zgadzam się z sznowną przedmówczynią...obiecanki-cacanki, a zdjęć?... nie żeby nie było... ale "ni ma"... ;((

Ooooo pisze...

Przesłanie zdjęć z telefonu na komputer przerasta moje możliwości! :P