19 stycznia 2010

Tęcza przez pół nieba :)

Dawno takiej pięknej tęczy nie widziałam :) Niestety zdjęcie z telefonu ani trochę nie oddaje tego co widzę, więc... Dodam tylko tyle, że Cinzia wierzy że to na nasze powodzenie na egzaminie :D

Btw lubię te dwie wierze, które są na IST :D Wystarczy być na 5 piętrze, aby mieć śliczny widok na miasto :D A co dopiero z 11 ;)

Właśnie dostałam maila z zdjęciami, które bardzo dobrze pokazują co się działo wczoraj ;) Zobaczcie sami :D

Od dawna wiadomo, że co dwie głowy to nie jedna :P Ale i tak niewiele mi to pomogło... ;)

Jakby jednej było mało :P Już nie tylko terroryści i globalne ocieplenie nam grozi :D

Zeeeeeez? :>

1 komentarz:

małgorzata pisze...

O kurcze!(nomen omen)... Klonują, eksperymentują, rozdwajają... A ja myślałam, że Ty tam pojechałaś studiować. No popatrz jak to łatwo człowieka zmylić! btw: a w domu o tym wiedzą? ;P