11 grudnia 2009

Zdjęcia z IST i nie tylko :D

Trochę zaszalałam z telefonem i mam parę zdjęć :D Tak naprawdę to zaczęło mi brakować pamięci i Symbian odmawiał posłuszeństwa :P Więc zrobiłam wielkie czystki i tym niezwykłym sposobem zdjęcia znalazły się na dysku twardym ;)
Gotowi? :D


To budynek główny, jakby trudno było zgadnąć ;)

Wszędobylskie motocykle, tylko miejsc parkingowych już czasem brak.

A tu jest moja oficjalna strona internetowa :D:D:D

Jakby ktoś próbował sobie wyobrazić podróż metrem o 1wszej w nocy :D

Stołówka, ta w której na razie zrezygnuję z stołowania się...

Tam trzeba stanąć w kolejce :)

Razu pewnego pogoda się nam nie udała :D W tle różne dziwne maszynerie, które były częścią wystawy departamentu mechanicznego.

Mi najbardziej podobał się autobus komunikacji miejskiej w Lisbonie. Ciekawa jestem jak oni cały ten ciężki sprzęt w jedną noc przetransportowali :P Bo jeszcze wieczorem późnym były pustki a już rano o 9 wszystko pięknie się prezentowało :D

A to mój komputer i jedna z sal w których można przebywać 24h/dobę :D

Doskonały przykład pogody tutaj, dzień wcześniej ciężkie szare chmury, pada i w ogóle nieprzyjemnie, a dnia następnego bezchmurne niebo z pełnym słońcem :D Głównym motywem zdjęcia jest znak z kierunkami :D

Cysterna ochotniczej straży pożarnej ( tak mi się przynajmniej wydaje ;P) Jak oni to coś przywieźli na teren uniwersytetu?!?!? Tu naprawdę jest ciężko, wszędzie schody i schodki. Dodam, że kampus jest położony na pochyłym terenie...

I... AUTOBUS x] Jeszcze tylko wagonu metra brakowało ;P

Sporo tego sprzętu nazwozili w nocy :D Raz widziałam tira ( to że kierowca wjechał w tamto miejsce to jeszcze nic, ale jak on stamtąd wyjechał??? )

Tu raz jeszcze miły ogródek z niedozwolonym parkingiem, tylko szkoda że co chwilę ktoś tu przychodzi zapalić papierosa :P

Jakieś zawieruszone zdjęcie nocą :) To chyba wtedy kiedy wzięłam aparat i okazało się że bateria się wyczerpała :D

South tower, te dwie wieże wyglądają niesamowicie nocą :D

A tu nie wiem co było motywem przewodnim, może chmurka?

North tower ;P

No dobra, nie udało mi się uwiecznić tego efektu który zamierzałam...

Stacja kolejowa Oriente, nocą wygląda imponująco :D

Jadąc rowerami znaleźliśmy się na takim pagórku, co właśnie całą oświetloną stacje było widać jak na dłoni :D Szkoda tylko, że potem lunęło jak z cebra...

Oni mnie kochają... ;P

I na koniec stacja metra Oriente, też o 1wszej w nocy :D

2 komentarze:

Rodolfo pisze...

O! Bardzo dobre wspomnienia :D

Anonimowy pisze...

Fajnie tam masz Dziobasku ;) ;*

Pozdrawiam gorąco ;*
Pati .