8 listopada 2009

Tymek i Mistrz!

Tym razem polskie komiksy :) Czyli kolejny akcent polski na obczyźnie :D

To już niemal nazwać można wyprawą poza miasto! Po południu wraz z Natalią wybrałyśmy się na cosplay :D Ale zanim tam dotarłyśmy miałyśmy parę przygód. Znaczy to tylko ja jestem taka roztrzepana i nie wzięłam dokumentów ze sobą, jak również kary na metro :P Akurat zaczęło lać, więc już nie chciało mi się wracać. Kupiłam 2 bilety na drugą strefę i jedziemy. Ale żeby tak prosto nie było, to pół lini niebieskiej było zamknięte i na Sao Sebastiao musiałyśmy wyjść z metra, złapać autobus gdzieś chyba do Laranjeiras i tam znów na jakieś 3 stacje przesiąść się w metro :P Trochę skomplikowane i również czasochłonne. Potem pospacerowałyśmy po blokowisku i koniec końców znalazłyśmy odpowiedni budynek :D Uff... Potem jeszcze bajerowałam panią, która sprzedawała bilety, że zapomniałam legitymacji ;)
Dalsza część będzie w postaci zdjęć, które mam od Natali :)

To tutaj będą co ciekawsze postacie, które występowały w cosplay'u. Niestety nie wiem, która jest która manga czy anime, więc możecie tylko patrzeć i podziwiać czego to ludzie nie wymyślą :]





Tu były te osławione polskie komiksy :D


 
he he he :D

Tak na marginesie to znalazłyśmy ten budynek, bo był bardzo dobrze rozreklamowany :D

Buziaczki moje wy dziobaczki :*

3 komentarze:

Rodolfo pisze...

Bardzo dobrze rozreklamowany? Aha... rozumiem...

Jak to się spotkali Asterix i Obelix?

małgorzata pisze...

A pamiętacie taki polski komiks "Kajko i Kokosz" ? ... Toż to taka słowiańska wersja "Asterixa i reszty"... Pozdrawiam.

małgorzata pisze...

... acha! Stawiam na tę w czerwonej sukni, że to "manga"... a może nie....???